Brev:
Kold modermælkserstatning
14. marts 2024
Alder:
6 mdr.
Kold modermælkserstatning
Hej Helen
Bare et kort spørgsmål fra mig denne gang.
Min lille pige er nu knap 6 måneder gammel og da hun ikke drikker store mængder mælk, vil jeg gerne give hende lidt mme af en kop en gang imellem for at sikre, at hun får lidt ekstra.
Jeg er dog i tvivl om jeg bør lune mælken til ca. 37 grader f.eks. i mikrobølgeovnen, eller om det vil være okay at give det koldt? Altså mælken i koppen, når jeg giver hende flaske, vil jeg stadig varme mælken op.
Hvad mener du?
Hilsen
Majbritt